از چیدمان خانه تان لذت ببرید

ساخت وبلاگ

 

برند الماس یک برند ایرانی ارزان قیمت است و تمامی محصولات این کمپانی از قیمتی کاملا به صرفه برخوردارند. کمپانی الماس چندین سال است که در حال فعالیت در زمینه تولید انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه ، اجاق گاز و کباب پز می باشد. امروزه نیز با تولید انواع مختلفی از اجاق گاز ها توانسته است بخش اعظمی از تولیدات لوازم آشپزخانه را به خود اختصاص دهد.  برند الماس در حال حاضر مورد توجه بسیاری از هم وطنان قرار گرفته است به گونه ای که مثل برند های اخوان و بیمکث شهرت پیدا کرده است.

برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز الماس  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

اجاق گاز مناسب آشپزخانه

برای خرید یک اجاق گاز مناسب آشپزخانه نیاز است که به نکاتی توجه کنید و ممکن است که هر شخصی از دانستن این نکات محروم باشد. به همین جهت ما تمامی نکات لازم را در چند خط به شکل کامل به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید بهترین اجاق گاز را برای خود تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید. توجه به نکات زیر دارای اهمیت است:

  • تعداد شعله ها و سایز آن ها متناسب با فضای آشپزخانه باشد.
  • ابعاد اجاق گاز با اندازه آشپزخانه هم خوانی داشته باشند.
  • گرمای خروجی از اجاق گاز به قدری زیاد نباشد که فضای آشپزخانه را گرم و طاقت فرسا کند.
  • انرژی مصرفی اجاق گاز در کمترین اندازه باشد.
  • طرح آن متناسب با طراحی دکوراسیون آشپزخانه باشد.
  • توان آن متناسب با میزان پخت و پز شما باشد.

چرا اجاق گاز الماس

کمپانی های زیادی وجود دارند که موفق به ساخت اجاق گاز شده اند اما از بین همه ی آن ها چرا اجاق گاز الماس؟ به دلیل آن که اجاق گاز الماس از برندی معتبر ساخته شده و در عین حال مزیت ها و تجهیزات آن بسیار زیاد اند که به همین دلیل نمی توان از این برند گذشت. مزیت های اجاق گاز الماس:

  • دارای نمایشگردیجیتال لمسی
  • دارای فندک اتوماتیک
  • دارای شبکه چدن
  • دارای ۵ شعله در سایز های مختلف و مجهز به شعله پلو پز
  • دارای گرید انرژی A
  • معمولا دارای جنس استیل و شیشه

انواع اجاق گاز

انواع اجاق گاز از نظر نوع نصب و کاربرد: اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز تو کار، اجاق گاز مبله یا کابینتی.

انواع اجاق گاز از نظر جنس و طراحی: اجاق گاز شیشه، اجاق گاز سرامیکی، اجاق گاز استیل، اجاق گاز ترکیبی.

انواع برند های اجاق گاز ایرانی: اجاق گاز الماس، اجاق گاز استیل البرز، اجاق گاز ایلیا استیل، اجاق گاز بیمکث، اجاق گاز اخوان

اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز صفحه ای از یک صفحه با تعدادی شعله به وجود آمده است که به دلیل سایز کوچکی که دارد معمولا مناسب برای آشپزخانه های کوچک است اما امروزه اجاق گاز های صفحه ای به دلیل زیبایی و تنوع و وزن سبکی که دارند طرفداران زیادی به خود جلب کرده اند و تا حد زیادی جایگزین اجاق گاز های فر دار و طرح فر قدیمی شده اند.

این نوع اجاق گاز بدون فر، گریل و سرخ کن است که تمامی این وسایل را باید به صورت جداگانه فراهم کرد. هم چنین این نوع گاز به دلیل کوچک بودن مناسب مخت و پز زیاد نیست.

اجاق گاز مبله

امروزه تنوع های فراوانی در اجاق گاز ها وجود دارد و باعث شده است که کاربران طیف وسیعی از تنوع را در اختیار داشته باشند. اجاق گاز مبله نیز از طرح و مدل قدیمی خود خارج شده و امروزی شده است.

 قبلا اجاق گاز مبله تنها یک فر برای یک پخت خاص و تعدادی شعله داشت اما امروزه دارای تعدادی شعله به همراه فر، گریل ، سرخ کن و محفظه ای برای کباب یا سرخ کردن ماهی می باشد. سایز این نوع اجاق گاز بزرگ است و مناسب برای پخت و پز زیاد و آشپزخانه های بزرگ می باشد.

لیست قیمت اجاق گاز الماس

قیمت اجاق گاز الماس با توجه به عواملی مثل : جنس اجاق گاز، تعداد شعله، میزان انرژی مصرفی، سایز و ابعاد اجاق گاز بستگی دارد. اما در کل الماس از برند هایی است که قیمت های به صرفه ای را برای محصولات خود در نظر گرفته است. بنابراین با پرداخت هزینه ای کمتر می‌ توانید بهترین اجاق گاز را تهیه کنید.

از کجا اجاق گاز الماس بخریم؟

اجاق گاز الماس را باید از مراکز معتبر خرید کنید. حتی می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و به صورت اینترنتی اجاق گاز را خریداری کنید و آن‌ را درب منزل تحویل بگیرید. این اجاق گاز را می‌ توانید با پایین ترین قیمت از سایت و فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ تهیه کنید. اجاق گاز الماس با گارانتی ۵ ساله همراه است.

نکات پس از خرید اجاق گاز الماس

پس از خرید اجاق گاز الماس باید به نصاب های ماهر خدمات نصب را بسپرید علاوه بر آن اگر از نمایندگی ها در این راستا کمک بخواهید بهتر است چرا که گارانتی محصول شما را فعال می کنند. از طرفی آدرس و شماره تماس نمایندگی های الماس در سراسر کشور را می توانید با کمک دفترچه راهنمای این محصول پیدا کنید. توجه داشته باشید که کالا ۱۱۸ این محصول را با بسته بندی اورجینال درب منزل به شما تحویل می دهد.

اجاق گاز الماس بهتر است یا اجاق گاز های خارجی؟ با توجه به نوع پخت و پز در ایران قطعا برند های ایرانی از سایر برند ها بهتر هستند الماس نیز یک برند ایرانی است.

اجاق گاز تو کار بهتر است یا کابینتی؟ اجاق گاز تو کار کوچک و زیباست اما فر و دیگر تجهیزات را ندارد درحالی که اجاق گاز کابینتی ویژگی های بیشتری نسبت به اجاق گاز تو کار دارد.

اجاق گاز الماس گازی بهتر است یا اجاق گاز الماس برقی؟ از لحاظ نوع کارکرد و میزان گرمای خروجی هر دو در یک سطح قرار دارند و در هر حالت انتخاب شما مناسب است.

چرا استفاده از اجاق گاز صفحه به پخت و پز کم محدود شده است؟ به دلیل آن که معمولا برای سیستم‌ امنیتی که در این نوع وجود دارد امکان شعله های زیاد و گرمای خروجی زیاد وجود ندارد.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 195 تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:11

 

به طور کلی تجهیزات زیادی برای تزئین اتاق وجود دارند . اما از این میان نقش ساعت دیواری در دکور اتاق حائز اهمیت است. به گونه ای که شما برای اطلاع از وضعیت و تایم شبانه روز به ساعت نیاز دارید. خصوصا وقتی از خواب بیدار می شوید بهتر است در اتاق خواب شما ساعت دیواری وجود  داشته باشد تا در هر زمان قادر به اطلاع از ساعت باشید. بنابراین برای دانستن زمان شما به یک ساعت دیواری نیاز دارید. معمولا با توجه به این که به سبک اتاق شما چه نوع ساعت دیواری مناسب است در مدل های مختلف فرق دارد. گاهی اوقات دکور اتاق خواب شما سبکی سنتی دارد بدین ترتیب معمولا ساعت های سنتی برای اتاق شما مناسب تر اند.

 

انواع ساعت

 

 

با توجه به استفاده ساعت ها برای مکان ها و فضاهای مختلف ساعت ها دارای تنوع فراوانی هستند که نقش ساعت دیواری در دکور اتاق را مشخص می کنند. برای این که شما بتوانید انتخاب درستی از یک ساعت دیواری برای اتاق خود داشته باشید بهتر است با انواع ساعت دیواری آشنا شوید. علاوه بر شکل ظاهری ساعت دیواری ها دارای جنس های مختلفی نیز هستند برای  مثال ساعت دیواری کلاسیک چوبی و کلاسیک شیشه ای . به انواع ساعت دیواری اتاق از لحاظ ظاهر و برند دقت کنید:

  1. ساعت دیواری فانتزی
  2. ساعت دیواری اتاق کودک
  3. ساعت دیواری مدرن
  4. ساعت دیواری کلاسیک
  5. ساعت دیواری دست نوشته
  6. ساعت دیواری سنتی
  7. ساعت دیواری دست ساز
  8. ساعت دیواری چوبی
  9. ساعت دیواری شیشه ای
  10. ساعت دیواری کریستال
  11. ساعت دیواری پلاستیکی
  12. ساعت دیواری لوتوس
  13. ساعت دیواری ولدر
  14. ساعت دیواری ژیوار
  15. ساعت دیواری سایان
  16. ساعت دیواری پدیده

 

ساعت دیواری فانتزی

 

 

نقش ساعت دیواری در دیوار اتاق زمانی مشخص می شود که شما ساعت فانتزی را انتخاب می کنید. ساعت فانتزی یکی از شیک ترین ساعت های دیواری اتاق  است که مناسب و باب سلیقه خیلی از خانم های خانه دار است. چرا که در عین سادگی دارای شیک ترین طرح ساعت هاست. بنابراین در خیلی از اتاق های ایرانیان با توجه به دکور فانتزی ساعت فانتزی یافت می شود.

 

ساعت دیواری اتاق کودک

 

 

ساعت دیواری اتاق کودک یکی از ساعت دیواری هایی است که با طرح های عروسکی مناسب سن کودکان است و برای دکوراسیون اتاق کودک طراحی شده است. استفاده از این نوع ساعت دیواری علاوه بر مشخص کردن نقش ساعت دیواری در دکور اتاق کمک می کند که کودک شما در سن های کم یاد بگیرند ساعت را بخوانند بنابراین شما با استفاده از این ساعت ها توجه کودک خود را به ساعت و اهمیت آن در زندگی جلب کرده اید. اما ساعت های اتاق کودکان نیز با توجه به طرحی که دارند انواع مختلفی را شامل می شوند:

  1. ساعت دیواری باب اسفنجی
  2. ساعت دیواری جوجه اردک زشت
  3. ساعت دیواری بره ناقلا
  4. ساعت دیواری کیتی
  5. ساعت دیواری سندی
  6. ساعت دیواری پاندا
  7. ساعت دیواری میکی موس و دیگر شخصیت های کارتونی‌.

 

 

چگونه یک ساعت دیواری مناسب برای اتاق خود انتخاب کنیم؟

 

 

هنگام انتخاب ساعت دیواری مناسب باید توجه داشته باشید که اولا دکور اتاق خواب شما به چه سبکی است. مدرن؟ کلاسیک؟ معمولی؟ ساده و غیره. پس از آن فقط به ظاهر ساعت دیواری دقت نکنید چرا که نقش ساعت دیواری در دکور اتاق را میزان کارایی و ظاهری که برای اتاق خواب شما می سازد مشخص می کند. بدین ترتیب اگر ساعت اتاق شما ست با دکور اتاق خواب شما نباشد بدین ترتیب علاوه بر این که زیبایی ندارد حتی می تواند دکور اتاق شما را بر هم بزند و زشت جلوه دهد.

 

نکات مهم هنگام خرید ساعت دیواری

 

 

پیش از آن که نقش ساعت دیواری در دکور اتاق مشخص شود باید هنگام خرید و انتخاب آن به نکاتی توجه کنید که به شما کمک می کند بهترین ساعت دیواری را متناسب با دکور اتاق خود انتخاب کنید. بنابر این به نکات زیر توجه کنید که کمک بزرگی برای شما در هنگام خرید ساعت دیواری به شمار می آید.

 

اندازه ساعت

 

 

پیش از آن که ساعتی را برای اتاق خواب خود خریداری کنید بهتر است اندازه آن را متناسب با فضای اتاق خواب و دکور اتاق در نظر بگیرید. اگر اتاق خواب شما کوچک باشد بنابراین خرید ساعت بزرگ برای دکور اتاق شما مناسب نیست. این قضیه بر عکس نیز صدق می کند و اتاق بزرگ نیز نیاز به ساعت بزرگ دارد.

 

سبک ساعت

 

 

 سبک ساعت نقش ساعت دیواری در دکور اتاق را مشخص می کند. شما باید ساعت دیواری اتاق خود را متناسب با سبک اتاق خود انتخاب کنید‌. سبک اتاق خواب شما تعیین کننده مدل و رنگ و شکل تمامی اکسسوری های موجود در آن است. بنابراین باید ساعتی را انتخاب کنید که در عین هماهنگی با سبک اتاق در اتاق خود حس آرامش داشته باشید. علاوه بر آن مثلا برای اتاق های اداری و اتاق های کودکان نیز باید ساعتی متناسب با همان سبک تهیه شود. سبک ساعت ها در کل شامل: فانتزی، مدرن، سلطنتی و کلاسیک است.

 

شکل ساعت

 

 

به شکل ساعتی که قرار است خریداری کنید دقت کنید. معمولا شکل ساعت ها را بر اساس اشکال هندسی تهیه می‌ کنند. توجه داشته باشید که این اشکال هندسی اگرچه سلیقه ای هستند اما باید مطابق با دکوراسیون اتاق تنظیم شوند. برای این کار بهتر است عکس ها و ویدیو های موجود برای انواع اشکال ساعت را مشاهده کنید. معمولا در اشکال هندسی لوزی، دایره، مربع ، مثلث و مستطیل ساعت ها ساخته می شوند. نقش ساعت دیواری در دکور اتاق نیز با انتخاب شکل ساعت مشخص می شود.

 

قیمت ساعت

 

 

پیش از آن که خرید ساعت دیواری را انجام دهید بهتر است از قیمت مدل ساعت انتخابی خود آگاه شوید. معمولا ساعت ها را با توجه به سبکی که دارند تعیین قیمت می کنند‌. هم‌ چنین سایز و جنس ساعت نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. به طور کلی ساعت های مدرن و سلطنتی نسبت  به ساعت های دیگر گران قیمت تر است. اما نگران نباشید ما با شما ارزان ترین ساعت ها را ارایه می دهیم.

از چیدمان خانه تان لذت ببرید...
ما را در سایت از چیدمان خانه تان لذت ببرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خانه ایرانی khaneirani بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت: 1:54